7Januari

Kollar på grammisgalan nu, Grattis EMD till årets låt :) När dom spelade på LOBBY så var matte så full, därför får jag sån konstig känsla i magen när jag ser honom.. Vet inte om jag pratade med han eller hur de var, men en konstig känsla iaf :P haha ..

Precis ätit korv m bröd, gott de :)

Jobbet idag gick bra, lappade ner lite kläder som skulle på rea.. Hade en stöld o somvanligt missar jag de hela eftersom jag hade lunch. suck! Men jag fick se min snygga polis som jag är helt kär i! Riktig badboy, hur fina ögon som helst. Mumma för ögonen o efter de var min dag gjord! Om han kommer varje ggr vi tar snattare o förhör den som sett de hela som han gjorde idag med Angelica så ska jag fan lejja folk minst 3ggr i veckan, då är jag nöjd :D Ohjaa! Ge mig ..

Egentligen vet jag inte varför jag bloggar idag, har inget att säga .. förutom , LITA ALDRIG PÅ GIFTA MÄN! ;)

Parteyyy med The kreuger o andra tjejer på lördag, looking forward!

Här får ni se mina inköp jag gjorde mig igår :)


Youre so vain!



im in love, love love <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sån där plattång är jag också lite intresserad på, är den bra? Nu har jag iofs en bra redan men. :P

Postat av: Säna Nystrooääämm

Tjäänna bruttishh!

Sry att ja vart helt borta sen nyår, vetat varken ut eller in. Nu har ja tackat nej till jobb i sälen och bestämt mig(emmaogmig) för att åka tillbaka till Norge, snarast. Mycke om och men..hummm!



Haft en bra trettondagsafton? Måste SÅKLART planera in en träff på oss två tokar, Må ju se din nya lya : ) Är tyvärr sjuk nu så blir inte ens en utgång på mig i helgen antar ja, blir nog en filmis hämma i soffaen, KUUUUUL! Fiifan!



Hoppas du mår toppän! Snakkas!

Pöss o kräm

2009-01-08 @ 21:16:03
Postat av: Sanna Nystroooääääm

Tjäänna bruttishh!

Sry att ja vart helt borta sen nyår, vetat varken ut eller in. Nu har ja tackat nej till jobb i sälen och bestämt mig(emmaogmig) för att åka tillbaka till Norge, snarast. Mycke om och men..hummm!



Haft en bra trettondagsafton? Måste SÅKLART planera in en träff på oss två tokar, Må ju se din nya lya : ) Är tyvärr sjuk nu så blir inte ens en utgång på mig i helgen antar ja, blir nog en filmis hämma i soffaen, KUUUUUL! Fiifan!



Hoppas du mår toppän! Snakkas!

Pöss o kräm

2009-01-08 @ 21:17:23
Postat av: Sanna Nystroooäääm

Tjäänna bruttishh!

Sry att ja vart helt borta sen nyår, vetat varken ut eller in. Nu har ja tackat nej till jobb i sälen och bestämt mig(emmaogmig) för att åka tillbaka till Norge, snarast. Mycke om och men..hummm!



Haft en bra trettondagsafton? Måste SÅKLART planera in en träff på oss två tokar, Må ju se din nya lya : ) Är tyvärr sjuk nu så blir inte ens en utgång på mig i helgen antar ja, blir nog en filmis hämma i soffaen, KUUUUUL! Fiifan!



Hoppas du mår toppän! Snakkas!

Pöss o kräm

2009-01-08 @ 21:18:18
Postat av: sanna nystroooäääm

Tjäänna bruttishh!

Sry att ja vart helt borta sen nyår, vetat varken ut eller in. Nu har ja tackat nej till jobb i sälen och bestämt mig(emmaogmig) för att åka tillbaka till Norge, snarast. Mycke om och men..hummm!



Haft en bra trettondagsafton? Måste SÅKLART planera in en träff på oss två tokar, Må ju se din nya lya : ) Är tyvärr sjuk nu så blir inte ens en utgång på mig i helgen antar ja, blir nog en filmis hämma i soffaen, KUUUUUL! Fiifan!



Hoppas du mår toppän! Snakkas!

Pöss o kräm

2009-01-08 @ 21:18:54
Postat av: sanna nystroooäääm

Tjäänna bruttishh!

Sry att ja vart helt borta sen nyår, vetat varken ut eller in. Nu har ja tackat nej till jobb i sälen och bestämt mig(emmaogmig) för att åka tillbaka till Norge, snarast. Mycke om och men..hummm!



Haft en bra trettondagsafton? Måste SÅKLART planera in en träff på oss två tokar, Må ju se din nya lya : ) Är tyvärr sjuk nu så blir inte ens en utgång på mig i helgen antar ja, blir nog en filmis hämma i soffaen, KUUUUUL! Fiifan!



Hoppas du mår toppän! Snakkas!

Pöss o kräm

2009-01-08 @ 21:20:14
Postat av: sanna nystroooäääm

Tjäänna bruttishh!

Sry att ja vart helt borta sen nyår, vetat varken ut eller in. Nu har ja tackat nej till jobb i sälen och bestämt mig(emmaogmig) för att åka tillbaka till Norge, snarast. Mycke om och men..hummm!



Haft en bra trettondagsafton? Måste SÅKLART planera in en träff på oss två tokar, Må ju se din nya lya : ) Är tyvärr sjuk nu så blir inte ens en utgång på mig i helgen antar ja, blir nog en filmis hämma i soffaen, KUUUUUL! Fiifan!



Hoppas du mår toppän! Snakkas!

Pöss o kräm

2009-01-08 @ 21:20:28
Postat av: sanna nystroooäääm

Tjäänna bruttishh!

Sry att ja vart helt borta sen nyår, vetat varken ut eller in. Nu har ja tackat nej till jobb i sälen och bestämt mig(emmaogmig) för att åka tillbaka till Norge, snarast. Mycke om och men..hummm!



Haft en bra trettondagsafton? Måste SÅKLART planera in en träff på oss två tokar, Må ju se din nya lya : ) Är tyvärr sjuk nu så blir inte ens en utgång på mig i helgen antar ja, blir nog en filmis hämma i soffaen, KUUUUUL! Fiifan!



Hoppas du mår toppän! Snakkas!

Pöss o kräm

2009-01-08 @ 21:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback