14Juli

När jag var påväg hem från jobbet idag så fick jag för mig att för första gången under mitt snart 20åriga liv göra stuvade makaroner o falukorv (de är stuvningen jag aldrig gett mig på tidigare). Ringde mamma o fick receptet, haha . Blev smått överraskad hur enkelt de var . Mjölk o mjöl.. Hmm ?! Men gott om tusan blev det !

Satt o småkollade på Allsången som alltid är lika mysigt :) Då kommer han , Alexander Rybak. Som han får mitt hjärta att bulta, min puls att höjjas o smajlet på läpparna bli lika bred som min hylla som hänger på väggen ! Åhhh, det är kärlek. Jag blev sur över att han hoppa ner i publiken o pussar en tjej på kinden . Jag ville också vara där!!!! Fick smått tårar i ögonen, o ville hoppa upp o ner . . Han är juh så underbart söt ! Gaah vilken kille . . Ah , jag är käääääääär!





När jag återhämtat mig litegranna så var allsången lagomt slut, kändes bra. Vill inte gå o bli såhär kär nu , har inte tid med de . Då dyker nästa Man upp, Mr Måns Zelmerlöv. Ber till gudarna att han inte ska sjunga den lugna versionen av Hope and glory, för då smälter jag . Och vad gör han ? Joo han tar ton på just den låten, o vad gör jag ?! SMÄLTER och känslorna är tillbaka .. Ååh! Leendet är tillbaka , hjärtat bultar o pulsen är mkt höög !
Kan man säga annat än att jag är lättförälskad  ;)



Och när jag satt o drömde mig bort kom jag o tänka på nästa man , Ola Svensson <3  . Mmm, hur fin är inte han?!
Åhhhhhhhh ..... ..  Jag är så himla kääär!



Det är bara 6 dagar kvar tills jag fyller 20 idag :) Känner mig så himla vuxen!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, jobbigt läge det där :S Kom du hem helskinnad igår förresten?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback