1Juli

Ahh , då är det juli månad nu också :) Tycker det känns som maj eller något. Så mkt med i matchen är man!
 Snart 20bast också .. Ohhhhhh!

Idag var de jag o grabbarna på jobbet, har gjort lite småsaker här o där. Inte mkt , men bättre än inget ! Lite småförändringar. . Annars har de varit lungt med folk. Vädret har juh varit lite spec idag !

Sol, värme, regn, åska, sol o hetta . Ujjamejjen! Men skönt o få rensa luften lite, men nu är de lika kvaft igen. Hoppas iaf på fint väder imorrn då jag är ledig o ska ner till torsåker . Måste tvätta lite inför helgen =P Har juh inga tvättnycklar, men ska försöka kirra de imorrn med. :)

Näe, jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva. .

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback