20Juli

Dagen är kommen , min 20års dag :) Äntligen får jag gå på systemet själv ! haha . .
Helt galet egentligen, man har väntat på denna dagen hur länge som helst. O nu är den här, o ingen skillnad =P Men så är de juh med alla födelsedagar. . .Nu är jag iaf ingen tonåring mera, o de känns faktiskt ganska bra om jag ska vara ärlig :D

Igår så blev jag mäkta överraskad !
Vid 17.00 hade jag gått order om att vara någorlunda finklädd och klar för att åka iväg. Klockan 16.55 ringer Erica o berättar att Nelly bajsat ner sig o Andreas hade behövt hjälpa någon att sätta upp en tv i en lokal, hon vill då att jag kommer över till dom ist för att dom skulle hämta upp mig. Bara att dra på sig jacka o traska i regnet de. Kommer hem till erica o dom möter mig i dörren , Nelly var så galet söt :) Hon säger att jag ska ta med mig Nelly o gå upp för att hämta Andreas. Blir lite nervös o skeptiskt, något som inte stämmer :P Går upp för trappen o kollar i taket, massa girlanger o dukat långbord. Går några steg till o där står mamma o pappa "Suprise" säger dom o kollar åt andra sidan, då står hela tjocka släkten ihoptryckta ! haha .. Så sjunger dom för mig ! :D Hur trevligt o mysigt som helst ! Tack allesammans :)

Har jobbat hela dagen, så det har varit en vanlig dag :) Inge krimskrams , ganska skönt ändå ! Tack för alla gratulationer både genom sms o på facebook ! Det värmer att så många engagerar sig .
Har stått o fixat lite med festen mellan kunderna, nu har jag lite planer osv . Nu ska de bara inhandlas lite o sen är det klart. Tror jag !? .. Aja , de visar sig . Alltid har man väl glömt något! :P

Näe, nu orkar jag inte skriva mer. Ska fixa lite mera inför festen ! :) Hoppas ni är taggade gottfolk!
- Ses snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback