22Juli

Sitter man här igen .. Har precis skrivit en inköpslista för morgondagen, har säkert glömt minst hälften! Men men . Då har jag fredagen o lite av lördagen på mig att kompensera det :) Känns gött ! Det som känns lite mindre gött är att för att nu få min lokal är att en person som minst är 25år ska skriva på som ansvarig. Mamma o Pappa är skeptiska , o mamma har sagt ifrån. Det är så mkt skit som händer nu, folk som kommer oinbjudna o förstör. Hoppas jag slipper det ! Vi får se hur jag löser hela historien. Men de brukar alltid lösas !
Men jag förstår resonemanget kring det hela, men jag är 20år , räknas det inte som vuxen? Det hade varit det bästa , om jag fått stått som ansvarig själv. Trodde det först, men nejdå. Krångelkrångel, alltid är det något.

Somsagt, imorrn ska jag o mamma in till sandviken o handla allt att förtära. Känner snålheten dra över mig ;) Men ah , de ska nog bli bra tillslut. Alkoholen till bålen är införskaffad iaf :) Viktigast ! Men blev lite besviken idag när jag inte fick visa leg på systemet.. men aja! Sånt är livet. Blir fler ggr :P

Kände mig så less idag på allt härhemma, så började möblera osv i vardagsrummet. När allt är klart o de känns bra, räcker inte tvsladden till antenn uttaget ! SUCK! blev ännu mera less o nästan började gråta.. Bara att ställa tillbaka allt på sin ursprungliga plats . . Gaaaah!

Snart är det fredagsmyyys!

Kommentarer
Postat av: Sofie

nääämen :D får ta åh svänga förbi åh kika då ;P

Postat av: Anonym

men dumt att köpa en längre?

2009-07-25 @ 15:29:36
Postat av: Anonym

fan hönsa! du lär börja skärpa dig med bloggandet! jag väntar i en stad lååångt ifrån dig.

2009-07-31 @ 19:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback