7Juni

Sitter o kollar på konserten från -93 med Michael Jackson. Ska inte sticka under stolen med att jag inte tycker han är helt grymt. Synd att man kommer på de nu när han inte finns o producerar ännu mera! Men det är väl samtidigt inte så konstigt att man får upp ögonen mer för honom nu än när han levde, de ända som går på tv är juh om honom, de ända som spelas på radion är hans musik. Så ja, klart man hänger med ! Han har såklart alltid varit bra, men inte som jag har suttit o lyssnat på honom dagarna i ända.  Aja , ett jäkla fotarbete o nice dansstil hade karl iaf. . Gaaah ! Man blir juh mäkta imponerad !

Förövrigt har de varit en ganska stressig o tung dag på jobbet, kassorna slog ut varandra o inget fungerade. Jag o Lias fick stå och skriva handskriva kvitton heeeela dagen. Det tog tid när en kund kom in med 4 plagg , 1 bonuscheck o 2 presentkort som kan användas i nästintill alla sandvikens butiker. Suck! Bara o skriva så litet som möjligt, inte glömma nå siffror eller bokstäver, storlekar eller färger. Tackolov för att jag är ledig imorrn! Då ska alla handskriva kvitton in i datasystemet och fixas till i lagersaldot. Alla produkter vi sålt idag ska alltså letas på o "blippas" in, alla checkar, tillgodon o presentkort med respektive kvitto ska in rätt o bla bla bla ..   Men dagen gick fort iaf, men helt vimsig i huvudet var jag efteråt.
Inte nog med att våra kassor är brooken, så har valbo i helgen lyckats få en vattenläcka som blött ner iprincip alla märkeskläder i butiken, så imorrn är de stooooor utförsäljning på 30-50% på all peak, helyhansen, lyle and scott, sailracing, oakley o mkt mkt mer. Det är ganska mkt det ! Åk dit om ni vill fynda . . Själv köpte jag mig en t-shirt från peak idag , 500 ord , men 250kr nu :) Sånt gillar ja!

En annan sak som stressat till min vardag lite extra är ju att ladan på Edskewall har brunnit ner o alla bokningar i juli ställts in, detta besked fick jag under gårdagen . Liiiiite panik man kände då! Så nu har jag bytt lokal, eller vad man säger. Blir Fjällstugan ist :) Minst lika bra . Synd på den stora yta o badplats vi gick miste om. Men tycker bra mkt mer synd om de som skulle ha bröllop där helgen som kommer .. .  Men min fest blir av o de kommer bli så sjukt bra :) ! Tagga!

Näe, nu ska jag avrunda . Ledig imorrn o då blir de Valbo med mamma ! Innan ska jag väl doola lite härhemma, en promme o förbränna lite vore något.  Om ngn har tråkigt, hör av er ! :)

Billie jean .. . . lallaaaaa

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hejsan,

Vad trist det där med kassorna och inte minst Edskevall =S Tur att fjällstugan var ledig i alla fall, annars kunde vi ju ha varit i din lilla lägenhet allihopa, hihi =P

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback