8juni

Idag är det en månad sedan vi åkte till Ayia, tiden bara springer iväg. Tycker inte alls de var längesedan, även fast de känns som en evighet. Aja ..

Goskruttan har gått o blivit en månad hon med. O hon bara växer o växer, mosters tjej <3

Idag har jag varit ledig, blev en lunch på hanssons med Pernilla, Maya , Pauo o Iza, mkt trevligt :) Vi gick in på Kiwas o jag hittade två fynd, ganska så mkt fint där. Trodde jag inte !
Efter de tog jag o Percy en promme o sedan bar de iväg till Valbo med familjen minus pappa. Fyndade lite där med. Så nu har man liiite nytt ifall de skulle bli nå roligt till helgen  :)

Är i full ggr o planerar festen också, vet dock inte hur jag ska börja. Gaah! De är mkt o tänka på . Vissa saker måste jag ta bort nu när vi fick byta ställe, men förmodligen så ska de lösa sig med andra alternativ ist. Hoppas!

Nu ska jag sova eftersom klockan ringer på 0700 imorrn o då är de dax för en promme med P o M :) Nu jäklar ska jag sätta fart på fettet . . Måste göra ngt åt mig själv nu , dangerus för många kilon som satt sig sedan forshaga.

Hade bra bra mkt bra så återkommer jag later !


Ayia crew 2009


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vi får ta en lunch på Hanssons någon mer dag,l det var trevligt!

Du hänger väl med på promenad imorgon med? ;)

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback