17Juni

Det som hände på Ayia , stannar på Ayia .. Eller vad var det vi kom överens om tjejer? ;) Kan iaf säga att de har varit helt underbart , 40plus nästintill varje dag , goda drinkar o god mat :) Party like a rockstar , grabbarna grus o massa galet folk från lerum . Kackerlacksjakt o massa sol o bad ! Livet .. Tack för denna vecka tjejer ! Oförglömlig..

Åh nu har jag äntligen blivit moster också :) Den 7juni när jag satt på tåget ner till Johanna kom lilla Nelly till oss. Tog sin lilla tid innan jag fick träffa henne, men fira hennes nedkomst har jag gjort iaf :) Ujjamejen! Hon är världens finaste lilla varelse o min absolut största kärlek . Gud vilken gobit ! Mosters älskling .. Vill vara där hela tiden, man familjen måste juh få vara lite själva också . Stackrarna har inte varit solo sen dom kom hem !  Men snart kan moster inte hålla sig längre, grrr ! Gohjärtat mitt .


Kommentarer
Postat av: Dippson

Neej men va gossig o soet, kommer nog bli en liten maister av henne med ;) de som hande/hander stannar pa ayia vill ja lova! puss o godnatt pa dig Memlan!

2009-06-17 @ 20:16:27
Postat av: Pernilla

Låter som om ni har haft en riktig supervecka, vad kul! =) Och vad söt hon är lilla Nelly :D

Postat av: natta

gud va söt hon va <3

2009-06-17 @ 22:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback