25Juni

Idag har det inte alls varit en rolig dag ! Känner mig sjukt lurad, bedragen, tom, arg, frustrerad, besviken, irriterad, o mkt mer. Allt på en o samma ggr ! Inte en rolig känsla i kroppen . . Men det blir nog bättre.

Kom hem från jobbet o mötte upp sofie, tog oss en promme o träffade på Maya o Pernilla, Vi tog oss tsm upp till Time för o käka glass, jag höll mig dock ifrån den. Kände mig inte alls på humör för glass! Men trevligt o tänka på nå annat :)

Nu sitter jag hemma, tankarna bara spinner . . Hur fan kunde de gå så långt ?! Aja, de är de nog ingen som förstår.

Ska jag dra iväg ett sms eller inte ?

Min gamla mobil är i bruk nu , dock är juh inte alla knappar funktionella då den fick sig ett dopp i toaletten på juldagen för ngt årsedan.. Men bättre än ingen tele alls iaf :) Nu är jag kontaktbar igen o det känns grymt fantastiskt skönt ! Bara byte av abonnemang som gäller nu , ska fixa ett fast pris, kommer tjäna på de. Efter ayia ligger fan räkningen på över 200kr redan, o de lär juh inte bli mindre nu när den är igång igen.

Pirrpirr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback