29Juni

Måste bara återigen ta upp hur himla snabbt tiden går . Gah ! Lite panik får jag faktiskt, redan 29juni . Snart är de min födelsedag :/ Både på gott o ont ! Påtal om de, ni som kan o inte kan komma måste meddela detta innan den 5juli. Nu är det inte alls många som hört av sig, o är de inga fler som tänker komma måste jag byta lokal. Onödigt stora kostnader på så lite folk! Aja , jag som tyckt jag planerat så väl . Men tydligen inte ! Blir så less. .

Middagen idag bestod av Gurka, Morötter, Paprika, Tomat o champinjoner :P O massa dipp ! mm, jag njuter verkligen när jag äter det. Nya dieten kanske? Mja . .

Herregud så rolig lördagkvällen var :) Jag, Maya, Pauo, Jennifer o Pernilla styrde kosan mot Lobby Nightclub i Sandviken. Haha , o jävlar som vi röjjde . Längesedan jag öste så mkt på ett dansgolv, helt galet! Men kul hade vi. Mindre roligt igår dock, men de var de värt ! Hade mys med Even först , sen kom Maya o Pernilla över o vi kikade på film , I taket lyser stjärnorna o Twilight . Mm! Käkade pizza / kebabtallrik o massa chips o dipp . Ah , morötter o gurka också =P Dock fick jag inte i mig så mkt . Hela pizzan blev orörd, dock blev den uppäten senare under kvällen ..

O vilken värmebölja vi fått, det tackar vi gudarna för! :) Synd att en annan jobbar o sliter så får inte ta vara på den sol vi har. Men kul för alla semesterfirare, nästa vecka skulle de bli sämre =( Hoppas de hinner ta sig till v.33-34 då jag har semester igen ! woop! Undra vad man ska göra då? Ta ett jäkla körkort kanske??

äh, nu avrundar jag ..

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Trevligt hade vi minsann =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback