30Juni

Grattis käre far på namnsdagen :)

jadu, vad har hänt idag då. . Jobbat somvanligt, gick lite segt, men ändå inte. Vi har varit lite underbemannade idag så man har haft o göra nästan hela tiden. Det är kul :) Mest bara hjälpt kunder, o sen hängt lite. . Det är jag o Angie ganska bra på. Vi har lite dålig självdisiplin tyvärr. . Har iaf inte hänt nå roligt som är värt att berätta!

Nu sitter jag framför tv, funderar på om man ska göra en tidig kväller för en ggr skull . Men samtidigt kommer jag då vara sjukt trött imorrn om jag sover för länge. Vi börjar kl 10.00 så åker 09.15 bussen, ganska skönt ändå :) Skulle hinna med morgonpromme nu om de inte vore så varmt, men man ska väl svettas när man motionerar ?

Jag har även världens beslutsångest inför helgen, Bluegrass o Hoforsrock ! Varför lägga de på samma helg?! Gaaah , en annan som har så svårt att bestämma sig. John Lindberg eller Itchy Daze ? Hjärtat klappar juh lite extra för John Lindberg , men ah . Känns som att Hoforsrocken kommer bli bra med fint väder, men de blr juh blågräset också. Åhhh! neh , måste samtala med mina kompanjoner om detta!

Torsdag är jag ledig, göttans de :) Får se vad man hittar på . . Sol sol jättesköööna soooooool :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo, dom spelar på olika tider, så du hinner med båda det ska nog jag:)

2009-06-30 @ 21:59:11
Postat av: Emelie

Jao, kanske de . . Men då blir de så fruktansvärt dyrt ! Blågräset kostar juh 220kr o hoforsrocken ligger väl runt 150kr. =/ Men visst är de ett alternativ :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback