3Juni

O ännu ingen bebis som vill komma ut o träffa Moster =/  Kankse har pratat för lite med Sickan inne i magen, han kanske inte känner sig så jättevälkommen , Morsan hans har väl pratat hål i skallen på han ist o tjötat en massa ;) Höhö! Men den är såååå välkommen till världen , lilla pyret . Komsi Komsi! Det värsta är juh nu att jag inte kommer hinna träffa den förrens efter Ayia. =( Ledsen i ögat!

Igår var jag in o köpte det sista i valbo. Blev lite nya kläder, shorts o linnen :) Även en klänning o solskyddsfaktor! Nu får det räcka ett tag framöver . . Blev även rekommenderad Babyolja ist för bodylotion, så det slog jag till på idag . =)
All packning ligger på sängen, inväntar resväska som jag ska få låna av Angie . Snäll hon! Min pyttelilla väska kmr man inte långt med . Suck!

Efter jobbet idag gick jag raka vägen hem , slängde i två maskiner tvätt o ännu är jag inte klar. Men den ligger nog o väntar på mig nu :) Gött o få allt klart! Har även diskat o städat, toaletten o sovrummet kvar dock. Men de tar jag imorrn! Så skönt o komma hem till en städad o fin lägenhet sen, för ork att fixa de efter resan lär det juh inte finnas kvar =P

Är galet taggad nu , ska bli så kul :) Länge sedan jag såg fram emot något så mkt ! Sola o bada, träffa Johanna, Camilla o Frida igen , Festa o träffa massa galet folk . Ohhhh .. . .  Hoppas man är brun när man kommer hem till Svea igen , huvudsaken det ! o när jag kmr hem igen får jag även träffa Sickan ! :D:D

Näe, nu måste jag hämta kläderna i tvättstugan .. gah!

Sov gott nu älskade vänner <3

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad roligt ni kommer ha och vad spännande att bli moster =)

Postat av: Tilda

Jag vill också :(

2009-06-04 @ 09:21:25
URL: http://matildamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback