6Juni

eller ah , om man ska vara petig så är det juh faktsikt den 7e idag. Men jag är inte den som är så värst petig alla gånger =P

Idag har jag varit med Sofie inne i Valbo, hon har juh tagit massa vuxenpoäng nu o skaffat eget cribb :) Alltså ska flytta hemmifrån! Så vi var in på Dollar, Rusta, Ikea o sen köpis . Blev lite kotlettrad på det med, ujjamej vad gott de var. En anna köpte inget, en resa till Ayia o massa prylar på det får gott o väl räcka.

Nu sitter jag i Torsåker, har precis varit på Logen en sväng med käraste Sändy . Haha ! Vi kan vi! Mkt trevligt, massa kampsportare , o vi .. Trevligt ;)  Innan de så kollade vi, likasom 356 000 + alla andra svenskar matchen mellan Sverige- Danmark. Ojojoj! Ja, spela fotboll kan iaf svenskarna, men inte göra mål . Aja , blev besviken iaf . Men vem blev inte de ? Dom gav bort matchen o en 13årig svit är nu bortblåst .. huaa!  men vi laddar om till den 10e då de är Malta i Gbg :)

Aja, imorrn tar jag tåget ner till Johanna o Vänersborg för att sedan bege oss till Landvetter :) Wooop! Klockan 0700 på måndag morgon går vårat plan mot Cypern, inte dåligt vad jag längtar till att få komma bort från denna kyla . Brr !
Fett jävla nice ska det bli :) Ohjaa! Jag är framme vid 1600 o när klockan slår 20.00 rullar Camilla in på perrongen också. Sen lutar de åt att spendera hela natten på flygplatsen eftersom sista bussen går 22.00 . Men det gör inget, lång väntan .. Men den kan man antingen sova eller snacka bort. Inget är omöjligt när de gäller oss =)

Oh, sjukt taggad. Finns inte ord ! Mmmm, massa sol o bad  :) Värme o bränna!! äh .. det går inte o beskriva , så jajg gör inte ens ett försök.

Bloggar nog innan avfärd imorrn !

See you and have a good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback