10Mars

Egentligen orkar jag inte skriva, vet inte ens vad jag ska skriva .. Men i slutändan kommer säkert inlägget vara lika långt som vanligt. De brukar komma när man väl börjar !

Gud som jag o Angelica slitit idag på jobbet, fattar inte att jag inte är tröttare än vad jag är. Puh! Full fart från början till slut, inte många pausar. Tar mkt på krafterna ;) haha!

Åh, jag har en konstig känsla i kroppen. Vet inte vart den vill komma? Vet inte vad den betyder ?
 Men den är stark o jag vet inte hur jag ska få reda på vad den vill mig. O jag vet inte hur jag ska förklara den heller. Bara konstig.

Förövrigt så tokgillar jag E.M.D - Baby goodbye . Hoppas den vinner på lördag (!?) .
 Sen är Melissa Horn fortfarande en stark favorit.

- Jag tycker du ska komma hem nu ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback