16Mars

Ooops, nu var det några dagarsedan igen. Men ah, jag har inte haft tid . faktiskt, tro de eller ej !

Helgen har varit super iaf, var personalfest i lördags med alla butikerna :) Kanske hur roligt som helst. Jag o Angie åkte o solade direkt efter jobbet, sedan vidare hem till henne o packa lite. Förkalaset ägde rum på Karisma där det blev bad, bastu, mat o massa dryck . Alla fick presentera sig, o allt gick super ! Jätteroliga människor o ja, jag trvis super inom Intersportkoncernen! När klockan slog 2200 gick vi in till Livingroom o avnjöt en massa goda drinkar o härlig musik. Sedan blev de dans för fulla muggar . Ah helt lyckad kväll o jag hoppas på flera personalfester ! :)

Gårdagen var väldigt seg, sov fram till 11 vilket var välbehövligt. Sen blev de tacos, somvanligt o därefter ett besök hos Systeryster. Trevligt! Kollade lite på tv, sen vidare hem för att kika på Beck :O) Bänkad framför dessa filmer på söndagar!

Väntar på att de ska plinga till i mobilen, har väntat hela dagen :P Men jag ska INTE skicka .. Neh, men svårt att låta bli, men jag ska klara det..

NU är de familjen annorlunda på tv, gud vilka härliga människor! Helt otroligt .. :)

Näe, nu ska jag kolla vidare.

Pusspusspuss!

Allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner igen det där med sms:en. Dock viker jag mig alltid och slänger iväg det där jävla meddelandet. Tror att du är lite mer bestämd än mig och klarar av det ;P

2009-03-16 @ 22:59:21
Postat av: Tilda

Känner igen det där med sms:en. Dock viker jag mig alltid och slänger iväg det där jävla meddelandet. Tror att du är lite mer bestämd än mig och klarar av det ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback