17Mars

Åh en ledig dag :) Underbart skönt måste jag erkänna, även fast jag älskar att vara på jobbet varje dag!
Har iaf fått lite uträttat som aldrig blir av annars. Träffade Pauline o Iza på en promme o sedan tog vi vägarna förbi mig o bara snackade en massa. Grymt trevligt ! Iza har blivit så stor o hon är såååå fiiiin. Hon har börjat prata en massa, hur go som helst. Satt hos mig länge innan hon ville över till mamma, inte vanligt enligt Pauline :) Då blev man glad. haha!

När dom gått började jag med maten, o de blev tro de eller ej, kåldolmar o potatis! Kanske världens godaste husmanskost . Mumms! Sen fick jag nå ryck o började städa, både damsuga o torka golv. Kan juh kanske erkänna att de behövdes =P Blev även lite byte av gardiner. Tycker de blev mkt vårigare nu ! Snön håller på att försvinna o då vill man juh passa på att få in så mkt ljus som möjligt när även solen tittar fram.

Snart ringer säkert Morviol o säger att jag ska följa med till Stina, o ja .. Man har juh inge vettigare för sig så är väl lika bra o pallra sig dit så hon blir glad :) Det är så underbart med glada människor !

Mitt efterlängtade sms kom :) o jag lyckades hålla mig ifrån att skriva först. Är jag inte duktig så säg?! :) Det tar sig om inte annat.. Men egentligen kanske jag inte vet vad det är jag ger mig in i ? Vill jag verkligen detta ? .. Mkt tankar, o som jag o världens bästa Angie kom fram till igår så analyserar vi o tänker så grymt mkt ist bara för att låta tiden utvisa vad som händer. Men de är svårt att låta bli! Eller hur tjejer?! Erkänn att vi är experter inom detta område .

imorrn ska vi börja 0800, de betyder att jag måste åka med 0715 bussen, jippie! :) Men förhoppningsvis hinner vi mkt på dom två timmarna så snart ska väl allt vara klart! Pepp pepp!


Före:




Efter:


Vad tycker ni? :)


xoxo /


Kommentarer
Postat av: Mum

Vart fint det där, vill du ha ett par vår gardiner med tulpaner på?

Sedan kan du ju ringa mig om du ville vara med till Stina du visste ju att jag skulle dit:)

2009-03-17 @ 18:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback