18Mars

Huua, efter mina två mackor till kvällsmat började jag må riktigt illa. Bläää! Det värsta jag vet är att må illa, finns verkligen inget man kan göra för att få bort det. Sova kanske? Men det känns liiit väl tidigt ännu, men snart så..

Klockan ringde 0600 imorse, inte varje dag man går upp vid den tiden. Men det var inga problem! Mkt skönt faktiskt om jag ska vara ärlig. Otroligt fint väder ute o det är sådanna ggr man önskar att man hade diciplin att gå upp tidigare för att hinna med en promme innan jobbet! Fy bubblan vad skönt.  Nu ska de bli ändring på ängkärrsgatan :)  30 min är juh bättre än inga mnuter alls, så det blir de from imorgon!

På TV just nu är det Rent hus, förstår inte hur man kan ha de så skitigt. Usch!

Nån som har nå förslag på aktiviteter under helgen kan juh höra av sig :) Ska dock inte innehålla alkohol. Vithelg nu.. Grymt skönt ska det bli, även om jag vet att de kommer suga i alkoholtarmen o rycka i dansnerven.
Jobb på lördag iaf, o de är juh alltid lika trevligt  :) Sen vette katten vad man ska hitta på .. Hör av er!

Pliiingpliiing!



Bulgarien 2007 ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback