19Mars

Imorrn är de bara 4månader kvar tills systemet .. Ohlalaaa ! Snart min 20års fest också :) Grymt det ju! Inbjudningar ska ut snarast så alla kan boka in mitt kalas. Vill att alla nära ska komma ! lalala, jag är taggad .. Är du?

Efter jobbet tog jag o Sändra vägen förbi jensas, där har dom juh världens godaste kycklingrulle ! Ja, jag vet .. Jag skulle juh skärpa mig, men de kommer =p Massa sallad i en rulle juh ! Sen blev de sola, nu solade jag bara 16min, får se hur man ser ut imorrn. Just nu känns de pretty lugnt!

Sändra ska hålla mig sällskap inatt, alltid lika trevligt med sällskap :) Då kan man prata om en massa skit, för de är vi duktiga på hon o jag! Haha .. Nu håller hon iaf på att skölja ur hårfägen som jag kirrat . Hoppas de blir bra! Slipper vi färga en ggr till =P

Den 28e, frågan är hur man ska göra ?! pöööh.. Gillar inte o vara dubbelbokad!

Imorrn blir de massa Intersportmys med Angelica ! Ska laga god mat, äta gott godis o kolla på Twillight . Det kmr bli mys det. Då får vi verkligen prata utan att folk blir irriterade :P haha! För de är vi bäst på , att prata o inte jobba. Men vi har iaf roligt :) O kommunikation är juh massa bra på jobbet har jag hört.. ;P

Neh nu ska jag avra social med bästaste SändyPändy .. o hoppas lite extra på ett sms, för jag ska inte skicka ngt  =P

Hare bra!

Ps. Tilda, de kommer att lösa sig! Det är jättejobbigt just nu, men håll ut o var så stark som du annars alltid är. Du förtjänar något så himla mkt bättre. Försök o inte tänka tillbaka på huuur de var då, utan det är nuet som gäller o det är inte ok att behandla ngn sådär. Det vet du också gumman! Jag älskar dig o finns här när du vill prata. Önskar jajg kunde vara hemma hos dig nu o vara axeln du gråter ut på, lyssna på allt du har att säga o ge dig världens bästa råd!
Du är värld det bästa gumman, det är inte han för dig!

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback