21Mars

Sitter o väntar in Robinson som börjar snart, men vem har missat de ? Helt solo är man också, inte varje lördag man sitter invirrad i ett älskat Brynästäcke med ett glas cola o lite godis . Men jag klagar inte, för gud så skönt det är . Dock har man juh haft roligare om man säger så..

Idag efter jobbet så tog jag o Johanna en långpromme, mkt skönt =) O jag var helt slut efteråt. Började laga mat o sate mig här o kolla på Landet runt, så är de när man inte har några kanaler ... Men åldern tar väl ut sin rätt också ;P Landet runt är juh faktiskt ganska bra!

Just nu är jag jäkligt trött, men sängen blir nog inte förrens om några timmar iaf, Imorrn ska jag vara pigg o gå ut en promme igen :) Dock ska de bli kallare nu, suck! Vi som haft de så superduper väder denna  vecka, grymt skönt.

Neh, nu ska jag slå mig till rooo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback