25Mars

Idag kom de där förbaskade pengarna, man borde vara glad men pengar gör mig bara deprimerad egentligen. Usch! Det sägs att pengar inte är allt, men vad fan kan man göra utan pengar ?!

Nu sitter jag o bränner ner lite musik till Susanne, tjejen måste juh uppdateras på musikfronten .. Haha! Blir en bra skiva, en sådan skulle man ha i bilen .. Ja, om man nu hade en sådan så såklart!

Massa party o det gör en inte mindre taggad inför lördagens bravader. Då är de lite utav en "tjejfest" för oss på Intersport  :) ohhh! Jag gillert! Vi ska vara hos Katja i Sandviken först, äta lite god mat o dricka massa gott. Sen styr vi Lobby o shake some ass . Kommer bli sjuktkul . Spec nu när de är löningshelg o allt . Dumt o klaga då!

Annars har de väl inte hänt så mkt, var på Bio igår . Det var mkt trevligt! Först en promme på 40min o efter det fika.
Män som hatar kvinnor, helt klart sevärd film :) Trodde dock den skulle vara annorlunda, men klagar inte för den var väldigt bra!

Imorrn är de promme igen som gäller, kom hem så sent inatt så avböjde morgonens promme. Dock har jag varit så duktig att jag tog en nu på kvällskvisten med Erica ist. Sen blev man bjuden på våfflor o knäckemacka :) Fick även en matlåda, o ni förstår inte hur mkt de betyder för mig! Kärlek i massor <3

Janejmen jag vet inte riktigt vad jag ska skriva .. För första ggr på länge verkar de som att de mesta flyter på ganska bra iaf, hoppas de håller i sig :)

PUSSSHEEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback