Kan man vara mer lyckligt lottad?

Tror inte det faktiskt!

Ibland när klockan rusar fram såhär på småtimmarna börjar man tänka en massa, o just i denna sekund kom jag att tänka på hur jävla lyckligt lottad jag är! Det är inte alla som mår så bra som jag gör på jobbet, inte alla som har de allra bästa arbetskamraterna som jag har. Inte alls många som har det så roligt som jag har det! Helt sjukt egentligen! När jag satt i skolan veckorna innan studenten så var jag inte alls peppad på att gå ut i arbetslivet, såg mest negativt på det hela. Men vad händer ! Jag får ett sms om ett jobb på Intersport i Sandviken o efter många om o men tar den chansen och de visade sig vara de allra bästa som kunde hända mig o mitt liv :)

Jag har träffat så otroligt underbara människor, 3 stycken individer som kom att betyda otroligt mycket för mig. Jag vet att man ska skilja på jobb o fritid, men alltså det finns inte ett ända ord som kan beskriva den känsla jag känner varje dag jag kommer innanför dörrarna till jobbet. Visst har jag dåliga dagar också o känner ibland att man bara vill stanna hemma, men när man tänker på de personer man jobbar med vill man bara kasta sig in i duschen o springa till jobbet. Så roligt har jag det :) Varje dag!!!

Ah, jag älskar mitt jobb o nu ska jag göra ett ryck så jag förhoppningsvis får behålla min tjänst tsm med mina arbetskamrater en längre tid än till 1september :)

KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback