updt....

Guuud vad jag har tråkigt just nu , är inge skönt att sitta hemma nå mer . Egentligen vill jag bara lägga mig o sova för tankarna som finns i mitt huvud nu är inte nå roliga att ha o göra med.. Tänker verkligen på allt !

- Kärlek
- Vänner
- Forshaga
- Intersport
- Familj
- Väder

Jaaa, men vafaaan ska man göra då?!

Varför kan inte bara vissa känslor man har försvinna? Det sista som överger människan är hoppet, är de inte så man säger ? Just nu stämmer det jäkligt bra in här på Ängkärrsgatan .. Suck! Det har gått två hela år nu, om inte mer .. Men det går inte att glömma. Känslorna finns fortfarande där, hoppet och viljan . 2år sedan jag träffade personen i fråga o ändå är känslorna så starka, är dom de bara för att jag vet att jag inte kan få honom? Är de verkligen riktiga känslor? Är de käärlek? Nej, kärlek tror jag inte det är , eller nånstans därinne har han satt sina spår. Men jag är inte kär, kan bara inte glömma.. Nu vill jag glömma!  Vill sluta hoppas och vänta på något som aldrig kommer ske. Jag tog ett beslut då, min förlust. Men såhär kan man inte hålla på. Det går inte! Men tydligen så går de ändå jäkligt bra .. Jag var 17år, 17 små fjuttiga år.... Försvinn ur mitt huvud, jag vill inte tänka på dig varje dag .. Dag ut o dag in ! Tvi tvi tvi .. o en jävla massa morr!
Killar, ni är så jäkla dryga!!!

Nu när jag kanske träffat en helt underbar, då kommer tankarna på dig tillbaka! Ge upp o försvinn .. Orkar inte med dig, vill inte ha dig i mitt liv nåmer..

Har jag sagt hur mkt jag hatar att sitta själv en lördagkväll?????

DummaDummaDumma tankar .. o inget bra på tv! Nej, blir de depå nästa eller? ;P

känner mig bara så jävla förrvirad .. men det är bara för att de är lördag o jag sitter själv.... Puh!

ps. Ta inte detta inlägg för seriöst  ... Det är somsagt lördagkväll!



Skjut mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback