12Maj

Klev upp ur sängen för ca 45minuter sedan. Helt grymt skönt! Även fast jag får lite dåligt samvete när man sover så länge . . Men ibland måste man få sova ut också :) Spec när man inte har något planerat!

Ska ut o gå med Pauline senare, är på tiden vi ses! Fan, Iza växer så de knakar.. Hinner inte alls med .. Sen blir de Valbo med sofie då hon slutat. Vi ska in på Owe Jansson om de hinns med innan stägning, annars blir de köpis sen hem igen :) En snabbvisit alltså.

Ja, annars vet jag inte vad jag ska dela med mig av ..

Igår träffade jag Pernilla för typ första ggr sedan studenten :) Vi tog en promme o pratade lite. Mkt trevligt o de är när man träffas o får prata man inser hur mkt man saknat den personen vid ens sida. Gasch! Måste börja träffas på riktigt igen. Jag ska skärpa till mig ordentligt nu för att få de fungera mellan oss, för jag vill ha dig som vän =)

Nu ska jag käka min Toast sen läsa lite Anonnsblad :)

So long!


Kommentarer
Postat av: Mum

Bra tänkt, Mli

2009-05-12 @ 12:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback