1Maj

Välkommen sköna Maj :) Helt underbart väder idag , varit ute hela dagen. Solat på ballen, käkat på depå med syskon o Andy, sen sola ute på Ericas gräsplätt! Mkt nice.. Men färg får man juh inte, men underbart iaf. Sommaren är nära nu!

Igår blev det jobb o det gick grymt seeegt! hua ... Sen styrde jag torsåker o käkade grillat med mamma o pappa efter det kom sofie o vi åkte till Krille o Maya i sandviken, där var det trevligt! Lite nytt folk , alltid roligt. Sen blev de Lobby o svänga sina lurviga. Välbehövligt! haha .. Sen bussen hem för att sova. Helt ok valborg ändå, bortsett från vissa saker.
Du förstör bara för dig själv, jag bryr mig inte. Jag försökte , jag höll mig så länge det gick . Men man kan inte ta hur mkt som helst, tar absolut inte skit från folk som inte har rätt att kasta den o speciellt inte när man inte förtjänar det .
På stort ställe är det lätt att undvika, synd att vi inte körde på samma taktik, men igår var det inte jag som gjorde bort mig iaf :)

Nu blir det grillning med syskonen o A, jag börjar bli hungrig..Imorrn är de jobb o sen ? .. De visar sig!

Tjingtjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback