4Maj

Mkt seg dag o jag är väldigt trött .. Sängen lockar, men först måste jag plocka reda på maten som står här på bordet framför.. Alltid lika rooooligt! nä.

Är inte inne i ngn vidare bloggperiod just nu, finns inte så mkt att dela med mig av! Men de kommer väl..

Kan iaf säga såhär; Vet inte alls hur jag ska göra ang nöjesfesten 23maj. Vilka ska dit? Har jag råd? Många frågor o funderingar , just nu känner jag inte för det. Men känslan man har när man väl är där är oslagbar..
Kom även att tänka på att det snart är 1 årsedan man tog studenten, ett helt år! Det går så snabbt så man vet inte vart man ska ta vägen, usch! Riktigt läskigt ...

Saknar er iaf! <3


Kommentarer
Postat av: Tilda

Jag kommer nog inte kunna gå på nöjesfesten. Jobbar till 22.18 på fredagen sen ska jag iväg på ledarutbildning tidigt på lördag morgon. Hanna är ju nyopererad så hon kommer nog inte heller kunna gå. Har faktiskt inte en aning vilka som kommer. Bättre att styra kosan neröver till sommaren istället. Vi får planera in en riktig återträff då :)

Postat av: madde

Då har inte du tid med nå festan de heller! 23 Maj! e ju nära att bli moster då :)

2009-05-05 @ 20:09:36
URL: http://maddehallstensson.blogg.se/
Postat av: Mum

Klart du har råd, du jobbar ju jämt, vill du ner så ska du åka punkt slut...

2009-05-05 @ 21:51:52
Postat av: Anonym

Älskar Sandra jag oxo haha grymmast hon av alla, all min kärlek till Sandy

2009-05-11 @ 03:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback