12 November

Torsdag, veckans näst sista dag innan helg :) Wiii! Faktiskt ganska helt otroligt underbart. Sitter o fördriver lite tid igen, bussen går 08.45 , skulle egentligen kunna åka in nu med 08.15 bussen också. Men jag orkar inte, inte idag. Blir ganska mkt övertid ändå nu i november/december :) But i need the money!

Gårdagen var något så fruktansvärt seg, usch o fy ! Inte likt onsdagar att gå så sakta. . Men nu är det över :) Tack o lov ! Småfixade massa på jobbet, håller på att plocka in lite saker o de är så skönt när man ser vilken plats det blir över i butiken :) Wie ! Nu ska de ut med de nya !

Har inte så mkt att dela med mig av såhär på morgonkvisten känner jag. Dumt o skriva bara för skrivandets skull. .

Ang. Svinvaccinet, är det någon som vet hur man ska göra ?! Jag velar från dag till dag . Usch!

- Hur ska du göra? Motivera gärna varför :)

Ha en bra dag gott folk ! I know I will . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback