21 November

Gud i skruven vad klockan går sakta nu, mina två blå befinner sig inte där de ska vara. Jag är sjukt trött, skulle behövt en powernap efter jobbet, men satsar på en relativt tidig kväller istället för en gångsskull :)
Kommer gå bra idag!

Har så himla mycket jobb framöver nu så jag behöver en helg i godan ro, bara ta de lugnt. Kolla lite på tv, äta nå gott o bara vara. Nästa vecka börjas det ! Jobbar måndag o är ledig tisdag, sen är det jobb onsdag-onsdag. Pretty damn much för att vara Intersport Sandviken. En hel vecka, men klarar alla andra de så ska väl jag också göra det :) Ska bli kul, pengar rullar in som de ska ! Sen är de inventering också, vet inte om den var på måndag eller nästa måndag. De visar sig! Då blir de en arbetsdag mellan 09.00-23.00 . Nice!

Pommes;en o chicken bitsen ska in i ugnen, orkar inte göra nå mer exklusivt. Även fast jag slutade 14.00 idag så har jag inte åstakommit ett smack här hemma. Men ibland så orkar man, ibland inte. Jag har städat o fint härhemma, är den där förbannade tvättställningen som skulle behövas plockas av. . Suck!

Ikväll är det säsongstart för Robinson, hoppas de är vettigt. Vad ska man annars fördriva tiden med?! Gah . . Kanske ger mig ut i kvällen på lite äventyr, man ska aldrig säga aldrig. Men blir helt o hållet utan alkohol iaf :) Spar mej till nästa helg då de är julmys med tjejerna o ev gästis ! wiiiie. 

Näe, har inge vettigare o komma med för dagen, kan hända att jag skriver mer sen. . hoppas inte för mkt ;p

Trevlig helg =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback