23November

Sitter hemma i soffan o tänker på allt mellan himmel och jord. Det är en sån här dag då man tänker på precis allt, analyserar, kontrollerar, funderar, med mera. Vad ska man göra efter nyår? Vart ska jag ta vägen?
Jag vill så mycket, men nu har man hittat en trygghet här som gör att jag vill stanna kvar. Jag har byggt upp de jag på någotvis miste när jag flyttade härifrån för att gå Sporthandel. Jag trivs här, men ändå är det något som saknas. . Tänker även på vad jag vill göra, vad vill jag jobba med och inom ? Är handel rätt för mig, eller ska jag testa på något annat? Jag vet att de inte är bara o vraka o välja bland jobben som finns i dessa tider. Men det är så otroligt viktigt för mig att trivas med det jag jobbar inom, annars kan man lika gärna skita i det.
Jag vill göra det helhjärtat och göra det jag gör bäst. Men vad är det ?!

Kan inte säga att jag gjort nå riktiga kraftansträngningar med att söka jobb osv, det känns så overkligt att jag kommer vara i den situationen snart. Finns liksom inte på värdlskartan ! Men snart står man där o känner sig så ensam o övergiven, vet exakt hur de kommer bli. Jag kommer må så dåligt av att inte göra något, känna mig värdelös som inte lyckas få något jobb o vara otillräcklig. Hemskt att de bara är 1 månad kvar, behöver jag säga att gråten är nära o klumpen i magen växer sig allt större för var dag som går?

Vill att de ska vända på jobbet nu , kan julruschen sätta igång så man får lite att göra :D Slå in lite paket, sälja massa kläder o skor, städa osv osv. Nu går man bara runt o trampar o är överlycklig då man ser en kund i butiken :p

Tog en solning efter jobbet, mkt skönt!

Blir inte mer än såhär idag, fick en beskrivning av min blogg igår ; Jobb, fest och lång. Yees, but hey, thats just me. Snart är den bara fest och lång ;P Kanske körkort också. .

Sov gott !



Tur att det finns vissa ljusglimtar i mitt liv iaf, ni gör varje dag lite lättare o jag kan inte med ord beskriva hur mycket ni betyder för mig. Alla på olika vis ! Jag hoppas jag lyckas göra samma sak för er som ni gör för mig, för utan er skulle det inte vara lätt och jag vill inte leva mitt liv utan er, inte någon av er. Nya som gamla vänner !
Jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Välkommen till 20-årskrisen! Jag känner igen mig så väl så... Hur vill man ha det egentligen, och klockan tickar!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback