24November

1 månad kvar till julafton, hej o hå vad tiden går !

Idag har jag haft min lediga dag, mkt skönt. Har varit ute o gått en promenad med Sofie på förmiddagen, sedan haft tvättstugan hela dagen :) Inte för att jag hade så mkt tvätt utan mer för att jag inte orka hämta den. . 
Lata människa!

Evelina o Jag, ah Nelly var med på ett hörn också , har bakat massa med lussebullar idag ! Blev ganska många, o fy 17 vilken tid det tog. Hela dagen ! Puh, ganska slut nu med allt vispande o knådande som man lära göra. Men resultatet blev ganska bra :) För att vara första gången så borde jag iaf få fullt godkänt, om inte mer. Jag är nöjd, o de tror jag syss är också. Blev några pepparkakor också, men jag hitta inte formarna o då var de inte lika kul när man lära sitta o skära ut hjärtan, cirklar o trianglar. Ja, de blev så för att de var enklast :P

Klockan tickar på ganska bra nu på kvällen såhär, undra vad man ska fördriva tiden med nu tills sängen ropar ?

I do not know what it is but i think im falling in love . .

Imorrn är de jobb igen, onsdag :) Älskade  helgen börjar närma sig. Kreuger kommer äntligen hem :D Tjejkväll på lördag med lite julemat o gott o dricka. På kvällen styr jag kosan mot torsåker, får se vilka av tjejerna som gör mig sällskap  :D Kommer bli en kanonhelg!

Miss you!






Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh vad duktiga ni är! Haha roligt det där med egna pepparkaksfigurer ;)

Postat av: Mum

Vad duktiga ni har varit;)

2009-11-24 @ 21:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback