4 November

Godmorgon!

I brist på annat iväntan på bussen slänger jag in ett inlägg här, så har jag det gjort :) Trevligt tycker ni va?

Har varit ute på min dagliga morgonpromenad med Pernilla , senaste dagarna har vi haft Sofie med som gästartist. Får se hur länge hon blir med :) Alltid trevligt iaf. Prata av sig lite på morgonkvisten är ju alltid givande !

Igår blev de inte mkt mera än jobb, eller iofs när jag tänker så är de aldrig mkt mer än jobb som händer för mig :P Ooops ! Heh . Men vad ska man ta tag i när klockan är 19.15 när man kommer hem. Slår på datorn, tar tag i disken o sen sätter på tvn o blir sittandes så. Så ser mina dagar ut, ganska tråkiga om man tänker efter. Därför brukar jag låta bli att göra det. Lever på helgerna ist :)

Idag är det onsdag, då börjar nedräkningen till helgen. =) Woop! Veckorna bara flyger förbi, bara 7veckor kvar på året nu. O hur tycker ni det känns? Går vi till mig så känns det ganska oroande faktiskt, medtanke på att jag inte har jobb mer än året ut. Men allt brukar juh lösa sig :) Jag lever på hoppet också ! Körkortet måste prioriteras iaf, men ska man verkligen börja köra bil under vintern? JA för de ska man! :) Då har man de gjort !
Någon som känner sig manad att köra lite med mig ? ;D

Plikten kallar !
Hoppas ni får en bra dag :)

Pussokram vi syns på stan!
You know you like it . . .


Kommentarer
Postat av: mum

ja jag har ju ingen bil annars.......................

2009-11-04 @ 15:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback