9November

Kanske dags att göra ett inlägg, ibland känns det roligt , ibland bara helt omotiverande och jobbigt ! Idag är det nr. 2 . Men man måste offra sig för laget , allt är inte roligt . . Tyvärr.

Sitter och gluttar lite lätt på fotbollsgalan, gissar att de kommer pratas lite om den imorrn på jobbet så gäller att inte vara helt bakom flötet då. Är de alltför ofta ändå! Känns som att allt kretsar kring Zlatan, han är bra. Men man är ett helt lag som jobbar tillsammans. faktiskt så är det så, jag är ingen lagmänniska direkt, men så mycket vet tillomed jag.

Helgen har varit mycket trevlig :) I fredags var jag uppbjuden till Sofie o Glenn på lite käk, blev uppmanad att ta med lite alkoholhaltiga drycker, hujja vad gott ! Gick hem och bytte om lite, kändes inte motiverande att äta o dricka gott i fint sällskap med varken jobbarkläder eller mysisbyxor. När jag öppnar dörren står en naken karl i dörren med världens stake . . Ett glatt gäng tjejer hoppas fram o säer "suprise" . haha! Jag fick när jag fyllde 20 en tjejkväll av Pernilla, Sofie, Maya o Pauline. Karln var förövrigt en uppblåsbar Mr.Big . Pernilla hojtar " Känn på snoppen Emelie, känn" .. Den durrade lite vill jag lova, haha .. Blev bjuden på tacos o vin, mycket prat o helt underbart trevligt. Jag är så glad för att jag har mina vänner ! Älskade vänner . Tack så hemskt mycket, hoppas på en repris inom en snar framtid !

Lördagen var mindre kul på jobbet, helt mosig i huvudet efter ynka 2glas vin och 2 cider. Uscha! Trött o seg, varför blir man de när man håller sig på mattan o endast dricker lite ?! Aja, jag klarade mig igenom jobbet o åkte hem för att snabbt duscha, byta om o äta lite innan Sändy o Thomas hämtade upp mig för att åka till gefle. Födelsedagsfest för Mikka o Angelica :) Mycket trevligt. Blev utgång på Heart o där är de alltid bra musik o roliga människor :)

Igår, farsdag. Så den söndagen spenderades i Torsåker med la familia :) God mat ! Mumms. . .

Nu får det räcka, ha det bra tack hej!

Näe, måste bara berätta att Lelle fått en JLT tröja o skiva idag av självaste Joakim Dunker, o jajg är inte alls avis. Ohnej! Höll bara på att börja gråta av ren avundsjuka när jag såg denna helt underbara tröja. Självklart lära Lelle ta på sig den när han skulle gå hem. Snyft! O jag får inte ens låna den på lördag, får gott o väl skaffa en egen tycker han. Morr! Ska jag baske mig göra också, bara jag tar mod till mig. Men sen så tittar han på mig sådär gulligt med valpögon, tror han såg mina tårar ;p "Vill du ha skivan Emelie?" Lycklig som få, hjärtat hoppa tre ggr o jag tog emot den med öppna armar ! Världens bästa Lellelito, ibland ;P

Bara tröjan som fattas, o den ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback