11 Oktober

Ohgud vilken rolig o otippad lördagkväll/natt :) Riktigt läcker ! Haha . . Började med att jag efter jobbet hämtade ut mina kosttillskott, imorrn ska de påbörjas ! raaw. Sen kom Johanna hit, o de var inte igår. SOM vi pratade o hade mkt att ta igen, här snackar vi babbelfest, men ack så roligt o välbehövligt! Alltid lika trevligt, synd att vi är så dåliga på att hålla oss uppdaterade. Men de går juh bra ändå :) Kom vi 17.00 o åkte hem efter 22.00 ! Mys.

Efter att johanna åkt hem tänkte jag att jag skulle gå o lägga mig, var förbannat trött men kollade lite på fejjan innan o fick nys om granliden . Jag åkte med Maria o hennes kompis dit som jag nu glömt namnet på :S . De var sjukt mkt folk där ! Stötte på Ellen o de var inte heller igår, vi kollade på folk, stod i baren, dansade o träffade massa roliga människor :) Efterfesten var GRYM ;P Vi spelade biljard o jag var riktigt jävla bra, vet inte ifall de var för att jag var nyktrast i sällskapet eller om jag är bra på de :) Jag tror o hoppas på de sist nämnda ;D Vi tog en taxi hem till Ellen halv 7 imorse, sov till 10 o sen tog jag bussen upp till hofors o begav mig hem. Så inte har man fått så många timmars sömn denna helg inte, men fett värt! Får sova i veckan ist. .

Nu ska jag precis ta o börja med maten för dagen, på menyn står de potatisgratäng, kyckling o fetaost sallad :) MUMMS! Lite tidigt egentligen, men vafan. Det tar juh sin lilla tid att tillaga också så !

Imorrn är de jobb igen .

Jag fryyyyyyyyyser !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback