12 Oktober

Ojoj, det är redan 12 oktober. Vi går in i vecka 42 idag och därmed är det bara 10veckor kvar på året ! Som ett sommarlov, o de som alltid brukar gå så snabbt. Shiet, 10 veckor kvar på Intersport :( Måste börja komma på vad jag vill göra nu. Fick alltså inte jobbet i Alperna, gråter inga floder för det. Ganska skönt faktiskt, hade blivit mer utgifter än inkomster med det jobbet. Men hade jag fått de hade jag garanterat tagit de :) Nu får vi se vad som lockar mest, jag har hela världen o alla möjligheter som finns att göra det jag vill. Men vad vill jag ?
det är juh de också . .

Blev promenix med Pernilla nu på morgonkvisten, skuttade upp ur sängen o tog mig en kapsel av mina nya kosttillskott. Är lite osäker på hur de ska användas, men de brukar juh bli bra ändå :P Jag känner att jag är laddad iaf, och hoppas nu på lite mer resultat ! Är nog mkt psykiskt det där, men de är positivt i sig det med. .

Sitter och väntar på bussen nu , är lite småsegt sådär. Men så blir de när man gör sig klar så snabbt ! :) De ända som ska göras nu är att leta på ett par strumpor o sen borsta tändera. Måste verkligen fixa en tvättid också, shiet. Är inte mkt som är rent, klädväg, hemma på ängkärrsgatan nu. Puh! Tar mig aldrig för att gå hela vägen upp till grannhuset o boka tid. Ikväll MÅSTE det göras iaf :)

Är ovanligt pigg idag, men det kommer väl senare kanske. Sov juh bara 3timmar natten till igår, så de kommer väl bli en jobbig vecka. Men somsagt, det äre värt ! Lätt värt . .

Näe, nu ska jag göra det sista! Hoppas ni får en underbar dag mina vänner, det är ni värda :)

Pusspåer! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback