18 Oktober

Söndag o mys idag :) Riktigt skönt ! Jag älskar söndagar, man skulle kunna säga att jag är lite kär i dessa helt
underbara dagar. Inga måsten, bara ta de lungt o slippa ha dåligt samvete för att man inte gör något. I love it!

Gårdagen var riktigt trevlig, började med en morgonprome senare åkte jag ner till Torsåker eftersom hjärtat skulle döpas :P Hon var så duktig i kyrkan ! Pratade o skrattade, älskade barn. Det hela var väldigt fint, men jag är juh väldigt emot allt som har med kyrkan o den kristna tron att göra.

Efter dopet så tog jag bussen in till Gefle o Sändy :) Vi myste, drack lite vin o lyssna på musik. Sedan vände vi klackarna mot Interpool där vi skulle spela lite biljard o möta upp farbror o hans vänner . Det var trevligt ! Jag sopade banan på biljarden. Fan vad bra jag är ;) förutom att jag sköt i den svarta bollen o förlorA . . men annars så ;) När vi kände oss klara så gick vi till Hartan, där vi dansade loss. Riktigt skönt ! Skaka rumpan med sändy är inte helt fel. Lagomt med folk också. Vi stötte även på de ensamma mammorna Madde o Ulrika :P Hejjade lite sen drog vi vidare. Åkte bussen hem o hade jättetrevligt :) Raaaaaw .

Nu har jag precis ätit Tacolasange, den blev inte riktigt lika god som Ericas. Men för att vara första gången så blev den helt klart godkänd :D Mumma!





Kommentarer
Postat av: Anonym

vackra kort:)

2009-10-18 @ 17:20:01
Postat av: Pernilla

Hejsan,

Vilka fina kort!

Hur var det i Gävle då? Träffade du någon speciell? blink*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback