27Oktober

Bestämde mig för att vara hemma idag, utifall att . Mår bättre än igår, men inte bra . Förstår inte vad som är problemet ?! Men det blir väl bättre med tiden, kan vara mina tabletter jag äter också. Har inte tagt någon idag o mår juh lite bättre.

Angående dom så ger dom inte de resultat jag hoppats på. Men vafaan, man är juh ingen supertränare heller :P Har iaf gått en timme före jobbet varje dag i 3veckor nu.Thats pretty good if you ask me :)

Sitter o myser i soffan nu , kollar lite på ghost whisper :) Imorgon är det redan onsdag, då börjar nedräkningen. Shiet vad snabbt det går! Hoppas min mage mår bra imorrn, för jag ska jobba o sen göra de bra hela veckan :) På torsdag har vi kvällsöppet ända till 20.00 o vi ska vara utklädda. Förra året var jag spiderman =P Hell yeah!
Iår blir de lite läskigare, you will see.

Gjorde pannkakor till lunch, eller ah . . Skulle iaf göra mig ett försök till att göra det, men blev mer pannkakspytt än pannkaka. Hur fan gör man ?! . Bara rasar ihop o blir skit ! Aja , andra o sista ggr jag gör pannkakor i mitt liv.

Näe, kanske blir mer uppdaterat senare. Nu ska jag lägga mig med min vetepåse o fortsätta mysa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback