30Oktober

Today my friends is the day :) Dagen vi har längtat till så länge, dags för den efterlängtade och förhoppningsvis återkommande maskeraden . Guud så kul det ska bli ! Ja för det ska det. Hoppas alla kommer vara utklädda, ska bli spännande o se alla. Man har juh ingen vidare koll på vad de andra själarna ska vara. Ihhh ! Kul kul.

Skulle upp o gå imorse, men jag var helt slut igår o hade sen ingen att gå med så tänkte ta en liten sovmorgon Jo tjena! Vaknade när min klocka visade 07.00 , plikten kallar 09.00 på fredagar så jag skulle ta 8.15 busen in. Låg o drog mig en massa, var hur trött som helst. Trots att jag gick o la mig 22.00 igår o somnade därefter. Kollade upp på klockan 07.20 i världens panik, in i duschen snabbt , sminka mig o klä på mig. När jag sen kolla klockan på mobilen visade den till min stora fasa 06.41 !! Jag hade alltså inte en tanke på att min klockradio fortfarande gick efter sommartid. SUUUUG ! Så nu sitter jag här, redo att åka till jobbet med bussen som går om en timme.
Jag som verkligen behövde sova, är inte så motiverande att gå o lägga sig igen efter man gjort sig klar en ggr. Men ögonen skulle behöva det. Aja ! Shit happens when you party naked. ..

Idag ska jag sluta 16.30, grymt skönt :) Hoppas de är lungt med folk så det är OK att sticka då.

Igår hade vi kvällsöppet, alltså 10-20. Var jättelugnt med folk underdagen, för lungt. Men sen när vi bytt om o klätt ut oss var det superrusningar hela kvällen. Jättekul :) Mindre kul med utklädnad iofs, men då ser dom inte vem som är vem iaf. . Kan man juh få tro iaf ;P Vi hade spöktema iår, eller halloweentema iaf. . Förra året var vi superhjältar. De var kul :)





HAPPY HALLOWEEEN !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback