6 Oktober

Började dagen med en simtur tillsammans med systrarna :) Mkt skönt. Men ack så tråkigt ! haha . . Men två gånger i veckan kan jag stå ut. Vi avnjöt sedan frukosten på hallen vilket var gudomligt gott. Flera gånger tackar :) Känner mig så duktig ibland ! Hoppas de ger resultat också, måste dra ner lite mer på annat gott bara. Sen så!

Känns som att man jobbat 3dagar redan o att helgen är nära, tyvärr är inte fallet sådant o de gör lite ont. Men nu är de mkt som ska göras på jobbet, så dagarna går snabbt. Lite för snabbt, tycker bara man hinner med småsaker hela tiden. Inget som kommer bort från lagret. Men hela tiden är de så mkt som ska städas,vikas, rättas till osv att de tar evigheter o man blir aldrig riktigt klar. Imorgon ska jag dock ut med påfyllningen o sedan ska Burton ut :) Spännande!

Mmmm, det finns nog inget som jag uppskattar så mkt som tända ljus, tv o dator i min ensamhet :) Måste låta fruktansvärt tråkigt för er som är i ett förhållande och van med sällskap 24/7 . Men jag känner att jag behöver tid för mig själv. Bara kunna tänka på det jag vill, inte tänka på saker som måste göras osv. Och som jag tänker. Allt typ snurrar i huvudet, och visst är det både positivt och negativt.

Måste sluta tänka på dig, så är det bara! Jag försöker leva efter mitt motto " Man måste våga för att vinna", men ibland är det inte så enkelt.  I detta fall är det inte svårare än så egentligen, det är väl jag som gör det svårt. Vad har man o förlora bara genom att fråga? Man kan inte mer än att få ett nej, o hur farligt skulle de vara ? Tydligen illa nog eftersom jag inte vågar.
Man kanske bara ska uppskatta det som varit helt enkelt o nöja sig med det som blir. Att framtiden får utvisa vad som kommer hända. Samtidigt är det väldigt lätt att de bara rinner ut i sanden då, och det vill jag inte alls. Eller?

Sluta tänka överhuvudtaget kanske tillomed, vore det bästa :)

Imorrn blir de promme, sen jobb!

Ha de gott!





Nobody wanna see us togheter, but it dont matter, cause i´ve got you bejb.


I do not know what it is but I think im falling in love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback