7 Oktober

Just i detta nu håller jag på att laga matlåda till morgondagen. Såg ett program på 2an där dom lagade wook o massa gott :) Blev inspirerad så nu har jag kassler i stekpannan o nudlar i kastrullen ! Mumma. . Hoppas de blir lika gott för mig som för dom !

Har varit en sjuuukt seg dag, vet inte om jag håller på att bli sjuk igen eller om de bara är att jag är trött.  Går juh faktiskt upp 05.45 för att hinna promenera 1timme innan jobbet. Tar nog mer än man tror! Även simning står på schemat två dagar i veckan. Sakta men säkert börjar man komma igång! Känns grymt bra :)

Igår beställde jag hem , från gymgrossisten, tight hadcore. Ett kosttillskott för maximal fettförbränning :) Spännande. Egentligen är jag emot allt sånt o tycker att träning o bra kost fungerar minst lika bra. Känner dock att jag behöver en spark i rumpan, en liten skjuts om man säger så! Lite hjälp att komma igång. Vi får se hur det funkar helt enkelt.  Jag håller alla mina tummar på att de bli bra o att man slipper lite bieffekter =P

Imorrn är det jobb igen , torsdag. Måste hinna med lite innan helgen som ska vara klart! All peak o burton ska ut, underställs avdelningen ska göras klar. När man väl kommer igång så är det alltid något som stoppar en. Just nu är vi i brist av spjut och hängare. Suck! Men ska nog kunna pyssla ihop de på något sätt. Hann med det som skulle göras idag iaf, så det känns bra. Även om man skulle kunna bli lite mer effektiv :) Det kommer!

Näe, nu ska jag ta ett smakprov o sedan kanske färga håret om jag orkar.

Ha det toppen!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ska inte äta så där sent ett tips bara:)

2009-10-07 @ 22:01:45
Postat av: Emelie

Det är bättre o äta sent än inte äta alls, tiden har ingen betydelse.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback