8 Oktober

Dagarna bara flyger förbi, både på gott o ont.

Sitter o väntar in klockan så jag kan börja bege mig mot bussen, suttit redo i 45minuter nu :) Promme med Pernilla en timme, sedan dusch, fix, frulle o sen är man klar. ca 30min! Är man snabb så är man. . Lite segt sådär. Har inga nycklar till jobbet idag heller, så kunde inte åka in tidigare.

Har fyllt mobilen med massa bra musik, men när man lägger in så lägger den in alla låtar man redan har en extra ggr. Förstår ni? Så nu finns de vissa låtar tre ggr . Lite drygt sådär ! Måste radera massa nu. . Kanske man slipper somna på bussen, blir så himla seg då. Så får se det som en litet tidsfördriv.

Vad ska man göra i helgen då?
Eftersom jag känner mig helt slut så blir de lungt, kan både jag o min kropp behöva :) Någon som också ska göra det kan juh höra av sig, är öppen för alla förslag !

Igår efter lunchen så kolla jag in John Lindberg på nyhetsmorgon, alltså herre min skapare vad bra dom är ! Jag får chills i hela kroppen. O nu finns dom även på spotify :) Im so happy! Nya skivan släpptes igår, helt underbart. På söndag spelar dom i valbo, funderar på att dra in. Synd Ida att du inte är hemma, annars hade vi varit givna :) Jag blir så glad av deras musik =) Tack för de!
http://tv4play.se/aktualitet/nyhetsmorgon?videoId=1.1255522&renderingdepartment=2.34562
Hur bra låt som helst :)


Näe, nu ska jag styra kosan mot badrummet o sen bussen.

Ha en bra dag, det ska jag försöka ha . . trots att jag jobbar en timme extra =P (tror jag)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback