17September

Somvanligt sitter jag hemma i soffan, förstår inte varför jag börjar varje inlägg med detta men det känns som en bra början liksom . . Får köra en annan inledning imorrn tror jag ! :P Måste juh variera sig lite, eller vad tycker ni ?

Tänker hela tiden på om jag skulle få jobbet jag var på intervju om igår. Vet inte om jag sagt vad de är för ngt?
Det är iaf ett säsongsjobb i Alperna, frankrike som servitris på ett hotell. Vilket hotell o vilken destination är ännu inte klart. Jag hoppas på Val d´isére eller Chamonnix (stavning där) . Vore sjukt roligt att komma dit ! Till saken hör att jag varken har skiderfarenhet eller erfarenhet inom restaurang. Ser detta som en otrolig utmaning och chans till att utvecklas. Förstår ni vilka möjligheter o hur många dörrar som kan öppnas efter detta ? Dels om jag får upp ögonen för skidåkning så utvecklas jag inom sportbranschen o kan ännu en avdelning där :) Hur toppen är inte det ?! Ser fram emot svaret hur mycket som helst. Klart de är nervöst o nu känns allt så himla självklart , men det kommer säkert bli annorlunda när man står där o fått veta att man ska åka. Allt som måste införskaffa, bla skidutrustning, nya kläder, liftkort som kostar 4500kr minst, o bla bla bla . . Men det positiva överväger lätt de negativa :) Får se när jag får svar ! Spännande . . Håll tummarna för mig gott folk, jag vill verkligen komma iväg. . Byta miljö, träffa nya människor, möta en helt ny kultur, testa en annan bransch . . =) Åhhh ! Skulle vara så stolt över mig själv om jag lyckas få jobbet, en liten kick för självförtroendet!

Imorrn är de fredag o helg, jobbar lördag !  Får se vad de blir efter jobbet, imorrn är de iaf filmmys med kreuger. Har sagt att jag ska ha en alkoholfrihelg, men man ska inte säga eller lova för mkt .

Nu ska jag städa o göra helgfint :)

Ha det toppen gott folk!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det här kan bli det bästa och den mest utvecklande grejen du har gjort i ditt liv! Jag blir verkligen imponerad av dig som vågar, att inte våga saker här i livet ger inga utmaningar. Jag blir så glad och hoppas verkligen att du får det här jobbet!

Många lyckoönskningar från Pillan

Postat av: Tilda

Som jag skrev i sms:et, det kommer passa dig som handen i handsken om du får det : ) Håller tummarna vännen

2009-09-18 @ 09:17:01
URL: http://matildamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback