19September

Man ska aldrig , o då menar jag aldrig säga att man ska ha en lugn o nykter helg! Det är då allt kraschar o man är festsugen som aldrig förr. Fyfan! Har varit okoncentrerad hela dagen pga detta. Tillslut gick jag till systemet o köpte mig lite lördagsgodis :) Nu ska jag snart bege mig över till Jennifer, det är så skönt att vi bor så nära varandra. Bara att gå över gräsmattan så är man där ! Lite forshaga, fast ändå inte . .  Partysugen som satan, alkoholnerven bara skriiiiker efter ett glas vin. Men jag ska lugna mig, den kan inte alltid får som den vill, när den vill. Näe, den får hållas lite till. Hur skulle detta sluta annars ? ;)

Jobbet idag gick juh segt som alla andra lördagar. Fan! Sjukt tråkigt att jobba dessa eviga helger. . Bara flänger runt o gör ingenting. . Uscha!

Igår var Emelie här o vi hade mysis kväll framför Idol, datorn o Dirty dancing ! O som vi shejka med ;) Pulsen iaf .. Fy 17 vilken het film det är! Båda satt o var helt stumma, spelar ingen roll hur många ggr man sett filmen. Lika facinerande o spännande varje gång ! :) Jag älskar den filmen ! Som jag älskar den .. När Emelie åkt hem var jag så danssugen, skulle juh helst vilja ha en liten Patric Swayzey (stavning) med mig, men jag tog på mig skorna o drog, hör o häpna , helt nykter till depå o svängde mina lurviga tsm med min syster som dansade loss reäjlt för första gången efter graviditeten :) mkt trevligt, men föredrar nog lite alkohol i magen när man ska dansa. :P Dansar aldrig nykter var de ja!

Nu kommer nog Idabus vilken sekund som helst, ska sätta på en partylåt nu o shejka ! Vinet kallar..

Ha en superkväll! :)

Jag bjuder på ett kort jag tog nyligen, denna tröja tar alltid fram de bästa ur mig. . Därför jag använder den så ofta ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men EMELIE!!

2009-09-19 @ 21:46:11
Postat av: Pernilla

Farligt att lova saker, hihi =P

Och visst håller jag med om att filmen är i toppklass, man kan inte låta bli att svettas lite på överläppen när man ser den, haha!

Kram Pernilla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback