5September

Dagarna flyter på i vanlig ordning :) Idag är det lördag , och de är helg ! Can´t be better then that, aight?

Har precis avklarat den uppskjutna städningen, färgat hår och diskat! Nu är de någorlunda fint här hemma igen, guud så skönt! Balkongdörren står öppen o vädrar in lite frisk luft också. Snart så. .

Sitter o väntar in två tjejer som ska komma hit o dricka lite gott med mig kvällen till ära :) Dom heter Ida o Jennifer. Senare ska vi bege oss in till Lobby Nightclub i sandviken o skaka roompa! Låter som att de är mkt folk som ska dit idag. Var ett tag sedan jag var där! Brukar vara ös rätt helger, hoppas denna är rätt !
En sak jag inte förstår, varför tröttnar jag aldrig på att festa? Är de för att jag inte har ngn att spendera helgerna med? Jag har lika roligt varje ggr och är lika taggad varje torsdag. Jämt !  Men de gäller väl o passa på . Snart sitter man där med pojkvän o bulle i ugnen . . eller näe, de är nog ett bra tag tills de händer mig! Men iaf ;)
Aja ..

Nu ska jag gå in i min Walk in closet o bestämma mig för vad jag ska ha för kläder ikväll. .

Ha en bra kväll ni o :)

Pusspuss


skååål!

Kommentarer
Postat av: ludda

men jag festar också mycket, sen typ april har jag vart ute alla helger och endel vardagar :D jag har också skit roligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback