updt. 1September

Dagen börjar gå mot sitt slut, eller snarare kvällen . . Sängen ropar inte riktigt på mig ännu , känns lite segt att behöva vänta in Mr. J ! Samma visa varje kväll, han är alltid sen. .  Vet inte om han gillar att jag är uppe sent, eller om han bara vill jävlas med mig just bara för att det inte finns mkt att göra för mig på kvällarna. . Vi får väl se när han behagar att komma ikväll iaf. Hoppas snart !

Idag har jag varit upp till gammelfarmor Stina, aldrig en dag försent. . Hon blev glad, var juh ett tag sedan man var där om man säger så. Måste bli bättre! Vi bor trots allt grannar. .
Jag drog med mig Erica o Nelly också, lite lättare med sällskap. . Erica är duktig på att sköta snacket medans jag bara sitter o flinar. Efter de gick vi hem till E, drack lite kaffe sen skulle hon iväg o träna o jag blev kvar framför datorn. .

Har blivit bjuden på mat också, soppa o pannkaka :) Jag ska bjuda igen snarast !

Imorrn är det jobb igen, grymt skönt att Angie är ledig på lördag o inte ngn veckodag :) Då har vi hela veckan tillsammans o jobba o slita ! Vi börjar komma iordning massa iaf, o de känns grymt skönt! Jag känner mig i jobbartagen o får panik när jag står utan ngt att göra på jobbet.. eftersom jag vet hur mkt som egentligen ska och borde göras!! Men det är skönt, för det är förbannat kul när det går bra !

Hur orkar man gå o oroa sig för svininfluensan?
Vi som jobbar i butik ligger väl i den största riskzonen att bli smittade, men jag orkar inte änga de en tanke. Borde inte ni heller göra :) Lev livet !


- Bara för att vi är så djävulskt snygga o har så grymt roligt tillsammans <3

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Helt rätt sagt det där om svininfluensan. Tänker man för mycket på den så får man den själv, så äre. Tankarna styr våra handlingar ;)

Postat av: ?

...kan man verkligen räkna att bli smittad av en sjukdom som en handling? Det är ju lite omedvetet skulle man ju snarare kunna påstå. Blir man smittad så blir man... int mkt att göra något åt

2009-09-02 @ 22:54:02
Postat av: sara

ALCOGEL!:D haha. har de i kassan vi!

2009-09-03 @ 01:17:15
URL: http://saramariaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback