Grattis Evelina !

Får gratulera min numera stora lillasyster på 17årsdagen, tur en annan stannat o inte blir äldre nu iaf :) Gud vad tiden rusar iväg snabbt, tänker henne fortfarande som 12år typ . heh .. Ikväll efter jobbet blir det lite kalas hemma i torsåker, mkt av det nu. Men 3födelsedagar är avklarade, nu är det några kvar i maj sen så blir det ett liiitet stopp. Sen fyller Nelly, Andreas o Emma, Linda, Janne o Stickan, o Jag =P herregud, det är några stycken ändå det.

Ska snart dra iväg till bussen, snart slipper jag skiten :) Wiie! Ser mycket fram emot min flytt, ska ner o skriva papper på torsdag ! Skönt o få det gjort . Ska även fråga om jag ska få tillgång lite tidigare så jag hinner flytta över alla grejer o städa ur tidigare än 1juni eftersom jag ska vara ur denna sista maj.

Snart sticker vi söderut också, ska bli skönt o komma bort några dagar. Hoppas bara lägenheten står kvar när jag kommer hem igen =P Jobbar till 14.00 på torsdag, sen drar vi .. Partybilen :) Hell yeah!
Biljetterna är bokade 13-17maj också, så nu finns ingen återvändo. Synd att jag missar balen i sandviken, tur det finns kort man kan kika på senare :) Men göteborg med kreuger kommer bli kanuuuun!

Näe, nu ska jag borsta gaddarna o sen bege mig till helvetesbussen!

Ha en toppen dag i solskenet vänner :)

-
Tänker på dig ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback