Återhämtning

Jobbade igår, det var kul även fast jag inte kände mig riktigt 100 ! Efter jobbet åkte jag in till Gefle på en efterlängtad dejt med absolut bästa Fruga ! :) Har varit lite knöligt på senaste tiden, men nu är de dags att Shape up för våran del, o jag tror ingen är gladare än jag för det ! Som jag har saknat min fru :)

Var crusing i gefle så vi tog oss en matbit på Interpool o fick världens trevligaste servitör, 10poängare ! :P han var rolig, avslappnad o trevlig. Rekomenderar er att gå dit ! Maten var kanon också :) Efter det gick vi ut o kolla lite på bilarna .. Eller näe, vi kollade på folket o liite bilar ;P Åkte hem vid 23.00 o då hoppade jag nästan direkt i säng.  Men en trevlig kväll så länge det varade :)

När min kärlek är ute o röjer har jag en förmåga att inte kunna somna ordentligt förrens han ringer o säger att han är hemma :P haha , alltså somnade jag 05.30 imorse. Sov lite till o från :) Och näe, det är inte för att jag är orolig att han ska göra något dumt, mer orolig att det ska hända något. Men innerst inne vet jag att han kan ta vara på sig själv  ;) Men det är bara av kärlek! För jag tycker om honom så otroligt mycket, älskade älskade Daniel! <3

Ringde nyss en tjej o ville komma o kolla på min lägenhet ! ohh, det är for real nu . Har dock fortfarande inte hört något om nå jobb. Men jag ska ringa o tjata en massa i veckan, både till intersport o andra alternativ :) Som jag längtar till att flytta ner, vara med den man tycker om 24/7 :) UNDERBART!

11dagar idag, får gärna pina på lite snabbare....

Nu ska jag möta upp frugan i Valbo, men först åka lite buss!

På återseende.



/ E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback