Det kallas karaktär . . .

Imorse slog jag upp mina två blå kl 07.00, dags att ta tag i sitt liv, kropp o hälsa, för att ge mig ut på 45minuters lång promenad. Det var grymt skönt ! o verkligen inte en dag försent. Nu gäller det bara att hålla i detta, för ner i vikt ska jag !

Jobbade 0900-1815, det gick bra för en gångs skull. Skönt när man kan plocka o poa lite, och inte ha någon press på sig att det ena o det femte måste göras. Visst är det mycket som ska fixas, men man kan inte göra allt samtidigt utan får prioritera det som ska göras. :) Underbart att alla är tillbaka igen också, nu är det som det ska vara på Intersport i Sandviken!

Ringde en karl imorse och ville komma o kika på lägenheten, så nu har jag två stycken på två dagar som ska komma o kolla. Alltså har jag städat o diskat idag :) Vilket verkligen behövdes, tänk att det ska behöva hända något innan man tar tag i det !

Har precis målat mina fina naglar nu, köpte fransk manikyr igår. Men jag målade bara på med lite vitt, orkar inte ikväll. Måste köpa borttagning sen så det blir riktigt fiint :) Mina naglar är topnotch nu, o helt äkta ! Lovley . Men ska inte sticka under stolen med att jag är liiiivrädd varje gång jag lyfter ett plagg på en galje att en nagel ska gå av. Heh! Ooops.. Men vaddå?!

Nu ska jag prova mina nya kläder som jag köpte igår, det är en lång cardigan, en kavaj och en hoodtröja :) Inga roliga plagg, men nödvändiga.

10 dagar kvar, imorgon är det 9 :) Lovley att det inte är tvåsiffrigt nå mer !!

/E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback