Sjuk sjukare sjukast

Okej ska inte överdriva nu, men igår så kände jag mig pigg, tänkte att de skulle bli skönt o roligt att få jobba igen. Meen idag är jag minst lite sliten som tidigare, helt slut i huvudet o kroppen. Ögonen hänger inte alls med och den trötthet som hänger över mig är helt otroligt. Känns som om jag skulle kunna sova i flera år ! Jag orkar inte vara sjuk nu. Har varit det sen slutet av Juli då jag gick på semester, nu har det brytit ut o det är väl bra iofs. Kanske jag kan få vara frisk nu fram till jul iaf :D Bra, då säger vi så!

Sjukt tråkigt att vara hemma, vill hellre vara på jobbet o göra nytta. Spec nu när det är lönevecka! Då det är som roligast o jobba. Men imorgon ska jag till jobbet oavsett hur jag mår ! Får ligga hela söndagen om det ska vara så. Pigg o kry ska jag vara till nästa vecka så jag kan jobba o slita då.

Sugen på Tacos är jag också, men hur kul är det att gå o handla ingridienser till de då? kanske värt det, kanske inte ..

Helgen går i de lugnastecken,  yees mina vänner ni hörde rätt :) Ska bara vara, skita i allt runt om o låsa in mig med en chipspåse o tycka synd om mig själv som är sjuk.

Idag är det 13dagar kvar tills jag får sätta mig i en bil till Daniel igen, som jag längtar ! Ska bli helt underbart, obeskrivligt underbart. Saknaden är enorm ! Han är tamefan det bästa som hänt mig, och allt kommer bli så bra så fort jag får ett jobb o kan flytta ner :)

Söker ständigt jobb, igår hittade jag ett eller två som skulle passa mig som handen i handsken. Nu gäller det bara att hålla tumarna på att dom hör av sig ! men med min otur så hoppas jag väl alldeles för mycket.

Nu ska jag lägga mig o dö en stund.
Hoppas ni får en trevlig o bra helg :)




Miss you, miss us!


Kommentarer
Postat av: mum

gå ner på Mulligans och beställ en färdig taccotallrik, billigare och spar din energi istället.;))

2010-08-27 @ 15:46:30
Postat av: Tilda

Krya på dig vännen! Får se det från den ljusa sidan, nu lär du inte bli sjuk när du ska åka ner till Götet nästa gång : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback