Torka Tårarna. . .

Det gör ont, fruktansvärt ont . Jag vet inte vad jag ska göra ?! Torka tårarna o bara vänta, finns inte mer att göra tyvärr. Det är jobbigt, obeskrivligt. Jag vill inte känna mig så svag, vill inte visa det. Men det går till en viss gräns antar jag. Det hela är ju positivt egentligen, men såå jobbigt ! Det är ju kärlek man känner, en stark sådan. Är ju glad o lycklig egentligen, verkligen. Men jag saknar honom så mycket ! En saknad som är så stark, och samtidgt som en längtan smyger sig på. Saknad blandat med längtan, massa känslor. .

Denna kille får mig att känna mig hel, den känslan har jag aldrig känt tidigare. Han har fyllt ett tomrum, och jag är så glad att det är han,  just honom. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback