2 Februari

Idag är ingen bra dag, inte någonstans har den varit bra och jag blir så ledsen o deprimerad när jag har sånna här dagar. Dom kommer allt oftare ! Det som var så bra vände så fort . . Haft en klump o magen hela dagen, hjärtat har slagit hårdare än vanligt o darret genom hela kroppen har varat flera timmar ! Förstår inte hur en människa kan ha sådan inverkan på en annan. Jag menar, hur fan lyckas man !? Frös helt till is, det svarta för ögonen o jag kunde inte få fram ett vettigt ord. Kände hur jag rös i hela kroppen, hjärtat pumpade o samtidigt satte sig i halsgropen. Fyfan, svårt o förklara känslan när den människa man haft känlsor för i över 3år kommer in i min butik, ser mig i ögonen o klämmer fram ett "hej" o sedan går förbi. Gråten var så nära o allt bara rasade fullständigt samman ! Hela dagen var förstörd, o sedan dess har en känsla som jag inte känt på väldigt länge fastnat i min kropp! Vet inte vad jag ska göra ?! Hur jag ska göra . Det ända jag vill är att glömma, o jag har varit så nära , men alltid är det något som dyker upp och gör att känslorna kommer tillbaka. Jag tror aldrig att de kommer försvinna helt, men det borde väl ge med sig lite ?! aja, samtidigt som min dag var total förstörd så var det otroligt att få se skymten av denna underbara varelse igen . Världens snällaste, eller vänta . .
Är det verkligen så? hmmmm. Han är säkert precis som alla andra man har erfarenhet av. Jo, för så är det!

Väntar in min tvätt som ligger i tumlarn nu, sen ska jag byta lakan i sängen :) helt underbart !

Måste ju bara tillägga att helgen varit helt grym ! Fredags var de utgång på Kharma, afterskii o det var superkul. Inte ofta man har roligt där, men nu hade jag det verkligen o det finns det några underbara människor att tacka för :) Lördagen var det jobb o sen tjejmiddag här på ängkärrsgatan! Mys, men att bränna kakan var ju bara ett faktum :P Vi drack vin o bara myste o pratade ! Åkte in på Lobby o dansade en massa, sjujäklansroligt o mkt folk! Tack tjejer, jag längtar till nästa tillställning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback