Mitt liv som rockstjärna!

Ska nog döpa om min blogg till det, känns som om det passar bättre in här. . Eller vad tycker ni?

Det har återigen gått några dagar sedan senaste inlägget, men jag har varit fullt upptagen med att leva livet fullt ut, som en rockstjärna, att jag inte hunnit skriva :) Jag har ännu inte bestämt hur mycket av allt smaskigt som hänt mig senaste veckorna jag ska dela med mig utav. . Svårt !

Kan iaf börja, i kronoligisk ordning, med melodifestivalveckan som ägde rum här i Sandviken för 2veckorsedan. Den veckan var galet rolig :) Vi gjorde ett skitsnyggt skyltfönster , i schlagertema såklart! Vi hade kvällsöppet, vilket inte var fullt lika rockigt med det funkande . 

Onsdagen, inleddes den med ett schlagermingel i det helt fantastiskt stora festivaltält dom satt upp på torget :) Jag , Angie o Bohlin fick den stora äran att representera Intran ! O vilka representanter vi är! Kungligt. . Vi åt buffé o pratade med kära arbetskollgor från andra butiker. Efter buffén styrde vi lite förkepa hos en annan angelica ! Där gick de hett till. Begav oss senare ner till tältet igen o dansade natten lång. Mindre rockigt var det att gå upp o jobba 10.00-20.00 på torsdagen. Men vad gör väl de när man har roligt !?  Måste även berätta att älskade Eric Saade besökte oss under denna dag, då visste ingen vem han var o jag fräste till åt mickey " Du kan väl inte bara ta autograf av ngn bara för att den ska medverka i melodifestvalen?! Han är säkert bara någon bakgrundsdansare" Tji fick jag ! Måste tillägga att denna kille var hur gullig som helst o trevlig som få, därför fick jag vibbar att han var typ bakgrundsdansare .. bara för att klargöra mina förhastade slutsatser!

Hoppar torsdagen, seg som få! ujja . .

Fredagen, jag sändy o majsan tog bussen o åkte in till viken o besökte Frida :) Mysdrack lite vin o hade det trevligt för att sedan gå till det enorma festivaltältet där älskade Kalle Kristiansson spelade . Första parkett o låtarna bara sprutade ur min mun :) wiie! Han var grym ! Tyckte dock han körde för mkt lugnt o lite för länge . . Man tappa feststämningen lite måste jag erkänna. Han tog min hand, kände direkt att vi hade nå speciellt på gång där ;D  Han gick av scen o dansen körde igång, o som vi dansade ! Puh . . Svettigt  :P

Lördagen, dagen då melodifestivalen skulle äga rum :) Sjukt övertaggat! Åkte in till Sändy efter jobbet o kollande på spektaklet. Grymt bra startfält, de senaste har juh varit uruselt. Men sandviken skrällade tycker jag ! Och som jag fastnade för Eric Saade´s låt manboy ! Grym :) När festivalen var slut var sandviken ett faktum, kharma lounge var fullproppat men vi gick före i kön! Är så när man är VIP ;D eller hur var de nu? Dansade o hade jätteroligt, gick sedan därifrån ner till tältet där det var sjuuukt mycket folk. Vi tog bakvägen in, även där för att man är VIP ;P eller? .. hah .. Iaf, vi dansade o träffa massa folk ! Hade kul helt enkelt . .

Sammanfattningsvis så hoppas jag meldifesivalen kommer till sandviken fler gånger :)

Vilade två dagar, sen åkte vi upp till åre m jobbet. .

Tisdag, knäppte första på tåget 09.41 :) Kände på alla som var med att detta kommer bli en resa man sent kommer att glömma. O det blev det ! Tågresan varade 5timmar o på dom timmarna hann vi ha lite allsång m intrans alldeles egna trubadur Jonas, massa skratt o kort knäpptes. Dock inte med min kamera ! Många kommentarer o roliga citat blev sagda, men jag spar er dom ;D Väl framme i åre möttes vi av team 1 som varit där dagarna innan oss. Morsade sen gick vi upp till stugan som låg ett dike ifrån kabinbanan :) Livet för en skidåkare, själv brydde jag mig inte så mycket ! Fortsatte festen, kollade var åre hade att erbjuda. Beskte några butiker osv. Max var ett självklart val denna dag. Bastu, skidåkning, cider, vin, öl, sång, dj, kort, sömn, Bygget, Maskinen, dans . . Ah, lite av de som denna tisdag bjöd på.

Onsdag, skidåkning för de flesta utom mig o madde. Gick upp i skaplig tid ! Fick sköta hushållet o städa upp allt skit från tisdagen, är fortfarande förvånad över hur ett gäng vuxna människor kan grisa ner så mycket !? haha .. Jag o Madde gick o shoppade mat till kvällens tacobuffé. Blev nekad på systemet, kul kille ! Drog en date med Jessica som jag inte sett på 3år. Gick tillbaka o fick handla på systemet. Åkte till stugan, nice vi hade köpt duppelt upp m alkohol. Bra där!  Blev lite fel i kommunikationen ;D Denna kväll bjöd på en massa blåbär, sjukt kul! Sång, dans o framförallt alkohol . . Är de ngt vi kan på Intersport så är det att festa o ha jävligt roligt ! :) Denna kväll besökte vi Dippan, en nattklubb som var galet rolig. Vimmelkort hit o dit, ska lägga ut dom när jag hittat dom! ;D

Torsdag, hemfärd !

Lördag, återigen melodifestivalmys med sändy i gefle . Ellen joina oss o sedan tog vi taxi i snökaoset till Heartbreak där det var sjukt jävla fucked up kul! Mycket folk o bra musik! Älskart. Öste som få, o slocknade ganska snabbt väl hemma i värmen o sängen :)

Kort resume av vad som hänt senaste veckan, galet roligt har jag haft!! O ni behöver inte oroa er för mig gott folk . . Jag lever mitt liv på det sätt jag vill leva :)

Första släppet på mina kort från blåbärsresan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback